Wikia

Marvel Database

Answer (Aaron Nicholson)

6.235pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Answer 001.jpg

Aaron Nicholson als Answer

Algemene info

Echte naam: Aaron Nicholson
Aliassen: Answer
Herkomst of krachtbron: Resultaat van een expiriment
Affiniteit/groepsconnecties:

Bekende realties: -
Eerste optreden: -
Bedacht door: -
Overige:
Answer heeft de gaven om overal een antwoord/oplossing op te hebben. Zo kan hij, indien nodig, tijdens een gevecht:

  • krachtvelden genereren.
  • bovenmenselijke spierkracht hebben.
  • extra snellen reflexen hebben.

Het lijkt erop of hij maar twee a drie krachten tegelijk gebruikt. Vaak gaat het gebruik van krachten onbewust. Daarbij is Aaron super inteligent en kan hij snel diverse data analyzeren en daaruit de gegevens gebruiken die hij nodig heeft.
Wapens en accessoires: Zijn kostuum is speciaal behandeld zodat het web van Spider-Man (Peter Benjamin Parker) niet aan hem blijft kleven.

Answer werkte eerst voor de Kingpin (Wilson Grant Fisk) en Richard Fisk toen zij de Las Vegas divisie controleerde van Hydra. Op een gegeven moment deed hij mee aan een experiment om superkrachten te krijgen. Later kreeg hij de opdracht van Kingpin om Spider-Man te testen. Van elke confrontatie met Spider-Man en Black Cat (Felicia Hardy) leerde hij meer van deze twee. Zo konden ze hem steeds moeilijker verslaan. Uiteindelijk moest hij Kingpin beschermen tegen Silvermane en leek het er op of hij zich opofferde voor Vanessa Fisk. Answer is een huurling maar blijkt ontzettend loyaal ten opzichte van de Kingpin te zijn.

Niet te verwarren met:

Around Wikia's network

Random Wiki