Wikia

Marvel Database

Human Torch (Jonathan Lowell Spencer Storm)

6.235pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Bestand:Human Torch II 001.jpg

Echte naam: Jonathan Lowell Spencer Storm
Aliassen:

Herkomst of krachtbron: veranderd door kosmische straling
Affiniteit/Groepsconnecties:

Bekende Relaties:

Krachten: Johnnys superkrachten zijn allemaal gebaseerd op vuur. Hij kan zichzelf geheel omgeven met vlammen, en ook kan hij vuur manipuleren. Hij kan vuur afschieten als een bal van superhete plasma en zijn vlammen manipuleren tot verschillende vormen, temperaturen en effecten. Hij is ook in staat vuur te absorberen en zo branden te doven.

Johnny is verder in staat om te vliegen met snelheden tot rond de geluidssnelheid. Zijn lichaam produceert hierbij genoeg hitte om projectielen die hem naderen te verdampen. Het is al bekend dat hij rotsen, kogels en stalen balken in een fractie van een seconde kan doen verdampen. Deze hitte werkt echter alleen tot vlak rond zijn lichaam.

Het sterkste wapen van de Human Torch is de “Nova Flame”, die een temperatuur van 1.000.000 graden kan bereiken.

Johnnys krachten worden echter beperkt door de hoeveelheid zuurstof in zijn omgeving. Ook grote hoeveelheden water en vacuüm-ruimtes maken hem machteloos. Zijn bescherming tegen vuur werkt niet tegen magische vlammen zoals hellevuur.
Wapens en accessoires: -
Eerste optreden:

Niet te verwarren met: n.v.t.

Around Wikia's network

Random Wiki