Wikia

X-Factor Vol 3 7 Textless

tekst

Algemene info

Echte naam: James Arthur Madrox
Aliassen: Multiple Man
Nationaliteit: Amerikaans
Herkomst of krachtbron: Mutant
Affiniteit/groepsconnecties: X-factor Investigations, X-factor, Fallen angels, X-corps, X-corporation,Nasty Boys (Duplicaat), Shield (Duplicaat)
Bekende relaties: Dr. Daniel Madrox (vader, overleden), Joan Madrox (moeder, overleden) Sean Madrox (zoon/kind duplicaat)

Krachten: Kinetische Duplicatie : Jamie Madrox creëert een identieke kopie van zichzelf woon doormiddel van fysieke botsingen, eventueel via extradimensional massa verwerven vergelijkbaar met het proces gebruikt door Ant-Man en de Hulk. Dit proces is spontaan en kan niet worden voorkomen door Madrox.

Hij kan meerdere duplicaten maken en zijn duplicaten kunnen dit ook, alleen het kan maar 1 duplicaat per keer zijn. Het maximale wat ihj ooit heeft gedaan is 40 duplicaten tegelijk. Elke duplicaat lijkt een ook 1 sterk persoonlijk aspect van hem mee te krijgen. Visueel is het onmogelijk om het duplicaat van de echte Madrox te onderscheiden. Verder heeft hij een empatiche link met zij duplicaten en als 1 van zijn duplicaten gewond raakt of dood gaat dan voelt hij dit. En kan soms extreme gevolgen hebben. Theorie gaat rond dat als de originele madrox dood gaat een duplicaat het over kan nemen. En die neemt dan de dominante persoonlijkheid over en de collectieve personaliteit die de originele had.

Duplicaat absorptie: Madrox kan zijn duplicaten absorberen naar eigen wil, waardoor hij de herinneringen, vaardigheden en ervaringen met zich meeneemt.

Duplicatie genezing : Vroeger als hij een gewonde duplicaat absorbeerde dan raakte hij ook gewond, tegenwoordig na meer te controle te hebben over zijn krachten gebeurt dat niet meer. en kan hij zelfs bijna-fatale duplicaten absoberen zonder verdere gevolgen.

Vaardigheden : Madrox heeft uitgebreide kennis en vaardigheden via zijn duplo 'ervaringen, zoals de menselijke anatomie, spreken van Russisch en kunnen van Shaolin monnik stealth technieken. Hij heeft ook de hand in de hand bestrijding opleiding, leren als onderdeel van X-Factor en van duplicaat die studeerde vechtsport. Madrox is een gecertificeerd advocaat, heeft de medische training en opleiding als een gymnast en kan sloten pikken. Wapens en accessoires: draagt een pak zodat hij niet per ongeluk een duplicaat maakt omdat hij ergens tegen aan botst.
Eerste optreden: Giant Size Fantastic Four #4
Bedacht door: Len Wein, Chris Claremont, John Buscema

Geschiedenis

Overige: -

Niet te verwarren met: n.v.t.