Wikia

Marvel Database

Surge (Noriko Ashida)

6.235pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Noriko Ashida (Earth-616) 021.jpg

Noriko Ashida

Algemene info

Echte naam: Noriko Ashida
Aliassen: Surge
Nationaliteit: Japans
Herkomst of krachtbron: Mutant
Affiniteit/groepsconnecties: New X-men
Bekende relaties: Keitaro ( broer)
Krachten:

  • Elektro Absorptie: absorbeert op elk moment elektriciteit: van statisch in de lucht, de elektrotoestellen, afzet, enz. die (vaak lichten de veroorzaken om te trillen, enz.). Zij kan niet de absorptie controleren, en moet zo specifiek-ontworpen kaphandschoenen op elk moment dragen om het te regelen.
  • De Ontploffingen van de bliksem: Zij kan de energie door bliksemontploffingen van haar handen of lichaam lossen
  • Bovenmenselijke Snelheid: capaciteit om de energie in uitbarstingen van super-snelheid te kanaliseren
Noriko Ashida (Earth-616) 001.jpg

Noriko Ashida

Wapens en accessoires: -
Eerste optreden: -
Bedacht door: -

Geschiedenis

Noriko was geboren in Tokyo, Japan, waar haar familie nog steeds leeft. Ze was erg close met haar broer, Keitaro. Maar ze rende weg van huis toen ze 13 jaar was nadat haar gaven zich manifesteerde. Ze zei dat haar vader niet in mutanten geloofde. Hoe ze in Amerika kwam is onbekend. Ze leefde dakloos op straat. En 4 jaar later ging ze naar het Xavier institute om vervolgens weer weggestuurd te worden door de student Hellion omdat ze dakloos was. Elixir hoorde dit en verzamelde die zelfde nacht andere studenten om haar te gaan zoeken. Ze waren van plan om haar uit de problemen te houden. Uiteindelijk vonden ze haar terwijl ze drugs kocht. Ze gingen er van uit dat de drugs de reden was dat haar gaven op hol slaan, Sofia blies de drugs weg, maar in realiteit zorgde de drugs er juist voor dat Noriko niet op hol sloeg. Ze sloe daarop ook compleet op hol. Door een mix van haar eigen uitputting en wallflowers krachten wisten ze haar onder controle te brengen. Ze namen haar mee naar het Het Xavier institute. Daar, zorde Beast er voor dat ze handschoenen kreeg die har krachten onder controle zouden houden. Ze werd student op de school op het moment dat het squad-systeem was ingesteld. Ze zat bij de New mutants met als leraar : Dani Moonstar. Uiteindelijk moest een kamer delen met dus, maar de 2 jonge dames kregen heftige discussie over de rol als vrouw op deze wereld. En de spanning zat hoog tussen de 2.

Overige: -

Niet te verwarren met: n.v.t.

Around Wikia's network

Random Wiki