Wikia

Marvel Database

Wolverine nr 62 (NL)

6.235pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

"...Maar ik zou minder voorstellen dan BATTLEFIELD EARTH als ik niks deed!"
--Beast

==Opgejaagd deel 3==| Helden:

Gastoptreden:
Schurken:

Overige karakters:
Lokaties:
Items:
Vervoermiddelen:
Samenvatting:
Wolverine en Beast zitten gevangen wegens de vermeende moord op senator Drexel Walsh. In de speciale gevangenis "de kooi", vol superschurken, is er een extra sterk krachtveld dat zorgt dat ze hun mutante gaven niet kunnen gebruiken. In de gevangenis vol schurken zijn ze hun leven niet zeker daar komt nog eens bovenop dat de directeur hen dood wil. Wolverine wordt na een gevangenis in "de put" gegooid en omdat Wolverine er niet meer is om hem te beschermen, wordt Hank McCoy (Beast) neergestoken door een medegevangene. ==Opgejaagd deel 4==| Helden:

Gastoptreden:
Schurken:

Overige karakters:
Lokaties:
Items:
Vervoermiddelen:
Samenvatting:
.

Notities

Het is jammer dat Juniorpress gekozen heeft voor de kaft van Wolverine 165 omdat de cover van Wolverine 164 veel indrukwekkender is.

Trivia

triviatest

  • Om het verhaal in sync te houden met de Nederlandse uitgaven was speciaal hiervoor in Wolverine #60 een kort verhaal ingelast dat eerder in de reeks werd overgeslagen, dit werd niet positief ontvangen getuige de brieven in dit nummer.
  • In dit nummer (de Amerikaanse Wolverine 165) zien we het eerste optreden van de magier Jean-Pierre Mauvais, die 7 Amerikaanse delen later zal transformeren in de Wendigo.

Kijk ook naar

  • Geen.

Around Wikia's network

Random Wiki